UAT Medgidia organizează concurs pentru ocuparea unor funcții în cadrul GAL URBAN MEDGIDIA

    Nr. 28582/13.11.2017

     

    U.A.T Municipiul Medgidia, în calitate de Lider de Parteneriat în cadrul proiectului P.O.C.U 85/5/1 – 105472

    „SPRIJIN PREGĂTITOR PENTRU ELABORAREA STRATEGIEI DE DEZVOLTARE LOCALĂ ZONA MARGINALIZATĂ MEDGIDIA”

     

    ANUNȚĂ :

    Organizarea unui concurs pentru ocuparea următoarelor funcții contractuale, pe o perioadă determinată în cadrul proiectului anterior menționat, după cum urmează:

    • MANAGER GAL
    • ASISTENT MANAGER
    • FACILITATOR GAL

    Condiţii generale de participare la concurs:

    1. a) Are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
    2. b) Cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
    3. c) Are vârsta minimă prevăzută de normele în vigoare;
    4. d) Are capacitate deplină de exerciţiu;
    5. e) Are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
    6. f) Îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs.
    7. g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului sau contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în ca a intervenit reabilitarea.

    Condiţii specifice de participare la concurs pentru postul de MANAGER GAL :

    • Studii superioare – 3 ani;
    • Deține diplomă de manager de proiect, are experiență în coordonarea minim unei echipe formate din 5 persoane;
    • A facut parte din echipa de management de proiect în minim 3 proiecte cu finanțare externă- 3 ani;
    • Deține competențe de planificare, organizare, coordonare și monitorizare.

    Responsabilitati:

    • Supervizează activitățile derulate de GAL;
    • Supervizează și alocă resursele materiale, umane și financiare angajate de GAL;
    • Oferă sprijin pentru stabilirea unui parteneriat între sectorul public, sectorul privat și societatea civilă;
    • Lucrează cu experții facilitare pentru a mobiliza și organiza comunitatea marginalizată;
    • Împreună cu asistentul administrativ comunică și informează permanent membrii Adunării Generale, CD al GAL, mass-media și publicul larg;
    • Pregătește și organizează ședințele GAL – elaborarea și difuzarea agendei, a materialelor prezentate, dar și de elaborarea, împreună cu asistentul administrativ, a listei de participanți și a minutei ședințelor organizate;
    • Este responsabil de activitățile de informare, comunicare și animare a reprezentanților instituțiilor publice (de la nivel național, regional, județean sau local), a sectorului privat sau ONG-urilor și a altor reprezentanți ai societății civile;
    • Coordonează membrii echipei de proiect în vederea realizării obiectivelor GAL;
    • Monitorizează progresul organizației în funcție de obiectivele asumate.

    Condiţii specifice de participare la concurs pentru postul de ASISTENT ADMINISTRATIV:

    • Studii medii
    • Experiență în sectorul administrativ – 0.5 ani
    • Bune competențe de administrare și relaționare

     

    Responsabilitati:

    • Gestionează modalitatea de funcționare a biroului din punct de vedere al necesarului de consumabile și al furnizorilor;
    • Lucrează cu experții facilitare pentru a mobiliza și organiza comunitatea marginalizată;
    • Împreuna cu Managerul GAL comunica și informează permanent membrii Adunării Generale, CD al GAL, mass-media și publicul larg;
    • Îndeplinește activități zilnice de secretariat;
    • Preia și direcționează apeluri telefonice, primește vizitatori, asigură protocolul în cadrul întâlnirilor;
    • Preia, înregistrează și distribuie, îndosariază și arhivează corespondența și mesajele primite din partea partenerilor, a populației și a altor cointeresați de GAL;
    • Realizează și actualizează baze de date cu informații și documente;
    • Elaborează și redactează documente și situații cerute de managerul de GAL și de Comitetul Director;
    • Participă la ședințele publice din teritoriu și se implică în activitățile de animare;
    • Participă alături de manager la delimitarea teritoriului de intervenție.

     

    Condiţii specifice de participare la concurs pentru postul de FACILITATOR: 

    • Studii superioare – 3 ani
    • Experiență în sectorul comunitar/implicarea în proiecte vizând comunitatea: educaționale, de sanatate, de locuire, sociale etc./strângere de fonduri cu scop umanitar – 6 ani
    • Bune competențe de relaționare și organizare

    Responsabilitati:

    • Responsabil de activitățile de mobilizare, organizare, facilitare de dezvoltare comunitară la nivelul teritoriului SDL, cu accent pe ZUM;
    • Va acționa ca un intermediar între actorii locali (autorități locale, ONG-uri, lideri comunitari etc.);
    • Va spriji incluziunea socială în vederea intensificării participării membrilor comunitătii la acțiuni de interes public la nivel local;
    • Va lucra în permanență cu personalul GAL pentru a constitui/ adapta/organiza/ dezvolta GAL;
    • Va derula muncă de teren în teritoriul SDL, în strânsă legătură cu personalul responsabil al autorităților publice locale, cadrele didactice din școlile frecventate de copiii din ZUM, specialiști/furnizori de servicii în comunitate;
    • La fiecare ședință a C.D. al GAL va prezenta un raport al activităților, problemelor, ideilor și opiniilor din comunitatea marginalizată.

    Concursul constă în selecție de CV-uri și interviu şi se organizează la sediul Primăriei Municipiului Medgidia, din str. Decebal, nr.35, SALA DE CONSILIU,  în data de 17  noiembrie 2017, cu începere de la ora 10.00 – proba interviului.

    Dosarele de înscriere la concurs se vor depune în perioada 13.11.2017 – 16.11.2017, până la orele 14:00, însoțite de adresa de înaintare,  la Centrul de Infomare Cetățeni (CIC) la adresa din str. Decebal, nr. 35.

    Persoană de contact: Simona Radulescu, telefon mobil 0768.104.480

     Conținut dosar:

    • Scrisoare de intenție;
    • CV Europass, însoțit de Recomandări/Referințe;
    • Copie CI;
    • Diplome studii în copie;
    • Adeverintă clinic sănătos;
    • Cazier judiciar.

    Important !

    Candidații declarați admiși, în urma publicării procesului verbal de selecție, vor prezenta documentele solicitate (CI, respectiv Diplome studii ), în original, la momentul interviului.