Nr. 28582/13.11.2017
U.A.T Municipiul Medgidia, în calitate de Lider de Parteneriat în cadrul proiectului P.O.C.U 85/5/1 – 105472
„SPRIJIN PREGĂTITOR PENTRU ELABORAREA STRATEGIEI DE DEZVOLTARE LOCALĂ ZONA MARGINALIZATĂ MEDGIDIA”
ANUNȚĂ :
Organizarea unui concurs pentru ocuparea următoarelor funcții contractuale, pe o perioadă determinată în cadrul proiectului anterior menționat, după cum urmează:
- MANAGER GAL
- ASISTENT MANAGER
- FACILITATOR GAL
Condiţii generale de participare la concurs:
- a) Are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
- b) Cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
- c) Are vârsta minimă prevăzută de normele în vigoare;
- d) Are capacitate deplină de exerciţiu;
- e) Are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
- f) Îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs.
- g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului sau contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în ca a intervenit reabilitarea.
Condiţii specifice de participare la concurs pentru postul de MANAGER GAL :
- Studii superioare – 3 ani;
- Deține diplomă de manager de proiect, are experiență în coordonarea minim unei echipe formate din 5 persoane;
- A facut parte din echipa de management de proiect în minim 3 proiecte cu finanțare externă- 3 ani;
- Deține competențe de planificare, organizare, coordonare și monitorizare.
Responsabilitati:
- Supervizează activitățile derulate de GAL;
- Supervizează și alocă resursele materiale, umane și financiare angajate de GAL;
- Oferă sprijin pentru stabilirea unui parteneriat între sectorul public, sectorul privat și societatea civilă;
- Lucrează cu experții facilitare pentru a mobiliza și organiza comunitatea marginalizată;
- Împreună cu asistentul administrativ comunică și informează permanent membrii Adunării Generale, CD al GAL, mass-media și publicul larg;
- Pregătește și organizează ședințele GAL – elaborarea și difuzarea agendei, a materialelor prezentate, dar și de elaborarea, împreună cu asistentul administrativ, a listei de participanți și a minutei ședințelor organizate;
- Este responsabil de activitățile de informare, comunicare și animare a reprezentanților instituțiilor publice (de la nivel național, regional, județean sau local), a sectorului privat sau ONG-urilor și a altor reprezentanți ai societății civile;
- Coordonează membrii echipei de proiect în vederea realizării obiectivelor GAL;
- Monitorizează progresul organizației în funcție de obiectivele asumate.
Condiţii specifice de participare la concurs pentru postul de ASISTENT ADMINISTRATIV:
- Studii medii
- Experiență în sectorul administrativ – 0.5 ani
- Bune competențe de administrare și relaționare
Responsabilitati:
- Gestionează modalitatea de funcționare a biroului din punct de vedere al necesarului de consumabile și al furnizorilor;
- Lucrează cu experții facilitare pentru a mobiliza și organiza comunitatea marginalizată;
- Împreuna cu Managerul GAL comunica și informează permanent membrii Adunării Generale, CD al GAL, mass-media și publicul larg;
- Îndeplinește activități zilnice de secretariat;
- Preia și direcționează apeluri telefonice, primește vizitatori, asigură protocolul în cadrul întâlnirilor;
- Preia, înregistrează și distribuie, îndosariază și arhivează corespondența și mesajele primite din partea partenerilor, a populației și a altor cointeresați de GAL;
- Realizează și actualizează baze de date cu informații și documente;
- Elaborează și redactează documente și situații cerute de managerul de GAL și de Comitetul Director;
- Participă la ședințele publice din teritoriu și se implică în activitățile de animare;
- Participă alături de manager la delimitarea teritoriului de intervenție.
Condiţii specifice de participare la concurs pentru postul de FACILITATOR:
- Studii superioare – 3 ani
- Experiență în sectorul comunitar/implicarea în proiecte vizând comunitatea: educaționale, de sanatate, de locuire, sociale etc./strângere de fonduri cu scop umanitar – 6 ani
- Bune competențe de relaționare și organizare
Responsabilitati:
- Responsabil de activitățile de mobilizare, organizare, facilitare de dezvoltare comunitară la nivelul teritoriului SDL, cu accent pe ZUM;
- Va acționa ca un intermediar între actorii locali (autorități locale, ONG-uri, lideri comunitari etc.);
- Va spriji incluziunea socială în vederea intensificării participării membrilor comunitătii la acțiuni de interes public la nivel local;
- Va lucra în permanență cu personalul GAL pentru a constitui/ adapta/organiza/ dezvolta GAL;
- Va derula muncă de teren în teritoriul SDL, în strânsă legătură cu personalul responsabil al autorităților publice locale, cadrele didactice din școlile frecventate de copiii din ZUM, specialiști/furnizori de servicii în comunitate;
- La fiecare ședință a C.D. al GAL va prezenta un raport al activităților, problemelor, ideilor și opiniilor din comunitatea marginalizată.
Concursul constă în selecție de CV-uri și interviu şi se organizează la sediul Primăriei Municipiului Medgidia, din str. Decebal, nr.35, SALA DE CONSILIU, în data de 17 noiembrie 2017, cu începere de la ora 10.00 – proba interviului.
Dosarele de înscriere la concurs se vor depune în perioada 13.11.2017 – 16.11.2017, până la orele 14:00, însoțite de adresa de înaintare, la Centrul de Infomare Cetățeni (CIC) la adresa din str. Decebal, nr. 35.
Persoană de contact: Simona Radulescu, telefon mobil 0768.104.480
Conținut dosar:
- Scrisoare de intenție;
- CV Europass, însoțit de Recomandări/Referințe;
- Copie CI;
- Diplome studii în copie;
- Adeverintă clinic sănătos;
- Cazier judiciar.
Important !
Candidații declarați admiși, în urma publicării procesului verbal de selecție, vor prezenta documentele solicitate (CI, respectiv Diplome studii ), în original, la momentul interviului.