Scoaterea la concurs a unei funcții contractuale de execuție temporar vacantă de asistent medical, la Compartimentul Asistență Medicală Școlară din cadrul Primăriei municipiului Medgidia, în data de 03.06.2019 la sediul Primăriei din str.Decebal, nr.35

Condiții generale:

  1. a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. d) are capacitate deplină de exercițiu;
  5. e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. f) îndeplinește condițiile de studii și după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori a unei infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea .

 

Condiții specifice:

– diplomă de licență în specialitate;

– 6 luni vechime ca asistent medical;

 

Bibliografia:

– Elena Dorobanțu , Valeria Didu, Maria Zamfir – ˶1150 Teste Nursingʺ- Editura Viața Medicală Românească;

– Urgențele medico-chirurgicale – Sinteze de Lucreția Titirică – Editura medical.

 

Calendarul de desfășurare:

  • Depunerea dosarului de concurs în termen de 5 zile lucrătoare de la data afișării anunțului pentru ocuparea unui post temporar vacant respectiv până la data de 05.2019 ora 16.30
  • Selecția dosarele de concurs în termen de maximum o zi lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor
  • Contestația privind selecția dosarelor în termen de o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului selecției dosarelor
  • Proba scrisă în data de06.2019, ora 10.00
  • Data și ora susținerii interviului se afișează odată cu rezultatele la proba scrisă în termen de o zi lucrătoare de la finalizarea probei
  • Contestația formulată față de rezultatul probei scrise sau a interviului în termen de o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului
  • Rezultatele finale se afișează în termen de maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de soluționare a contestațiilor formulate pentru ultima probă prin specificarea punctajului final al fiecărui candidat și a mențiunii « admis» sau «respins».

 

 

Dosarul de concurs va conține obligatoriu următoarele documente:

 

  1. a) cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
  2. b) copia actului de identitate sau orice alt act document care atestă identitatea , potrivit legii , după caz;
  3. c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specific ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  4. d) carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor , în copie;
  5. e) cazierul judiciar sau o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
  6. f) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
  7. g) curriculum vitae;
  8. h) certificatul de membru al Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România însoțit de avizul anual sau adeverință pentru autorizarea exercitării profesiei pentru anul 2019;
  9. i) asigurare malpraxis valabilă;

 

Actele prevăzute la lit.b) – d) și  h) – i) vor fi prezentate în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea de către secretarul comisiei de concurs la camera 19.

 

 

 

 

PRIMAR

VALENTIN VRABIE

 

 

 

 

 

                                                                                                              Birou Resurse Umane

                                                                                                       Inspector de spec.

                                                                                                               Lazăr M.

 

Afișat astăzi 17.05.2019