Joi după-amiază, la Primăria Medgidia a avut loc dezbaterea publică cu tema ”Încetarea aplicabilității H.C.L. nr.24/31.03.2016 privind modificarea anexei H.C.L. 153/18.12.2014 de actualizare a altor taxe locale decât cele stabilite de Codul Fiscal”. Ținând cont de numeroase solicitări din partea agenților economici, dar și din cauza faptului că activitatea administrației publice și a consiliului municipal era îngreunată din pricina aplicabilității anexei H.C.L. 24/31.03.2016, s-a propus adoptarea unei noi Hotărâri de Consiliu Local care să vină în sprijinul cetăţenilor. Aceasta propune revenirea la situaţia anterioară adoptării actului administrativ mai sus enunţat în ceea ce priveşte termenele şi condiţiile de acordare a avizelor pentru ocuparea domeniului public pe raza unităţii administrativ-teritoriale a municipiului Medgidia. Conform anexei, ocuparea locurilor publice se face cu acordul primarului municipiului Medgidia pentru o perioadă de 1-5 zile, după plata taxelor datorate şi cu acordul consiliului local pentru un interval de 6-30 zile, după plata taxelor datorate. De asemenea, ocuparea domeniului public pentru o perioadă mai mare de 30 de zile se realizează în condiţiile legii prin licitaţie publică.
Agenții economici prezenți la dezbatere și-au exprimat acordul referitor la abrogarea hotărârii, iar în lipsa altor sugestii și reclamații, hotărârea curentă, așa cum a fost propusă, va fi înscrisă pe ordinea de zi a ședinței consiliului local de săptămâna viitoare.