CIC
CIC

Autorizări firme

DOCUMENTE NECESARE ÎN VEDEREA ELIBERĂRII AUTORIZAȚIEI DE FUNCȚIONARE CONFORM HCL 15/10.02.2016
1. Act constitutiv societate/certificat de înregistrare la O.R.C. și certificat constatator privind activitățile desfășurate în cadrul punctelor de lucru;
2. Act de deținere a spațiului și extras de carte funciară, după caz, destinația spațiului rezidențial sau nerezidențial sau autorizație de schimbare de destinație din locuintă în spațiu comercial.
3. Autorizația de construire, certificat urbanism, proces verbal de recepție pentru construcțiile noi realizate începând cu anul 2005 și autorizația privind schimbarea destinației spațiului;
4. Planul de situație cu încadrarea în zonă a imobilului în care se desfășoară exerciîiul comercial și releveul spaîiului pentru agenții economici al căror obiect de activitate este alimentație publică de tip bar, restaurant, club discotecă;
5. Autorizație de securitate la incendiu, conform H.G. nr. 571/2016;
6. Autorizație de mediu pentru activitățile cuprinse în anexa 1, la Ordinul nr. 1798/2007, sau o declarație notarială pe proprie răspundere că nu se încadrează în condiţiile ordinului menționat mai sus (nu depăsesc 100 de locuri pe scaune pentru restaurante);
7. Acordul tuturor vecinilor limitrofi pentru unitățile de alimentație publică sau pentru cele care pot crea riscuri pentru sănătate sau discomfort pentru populație prin producerea de zgomot, vibrații, fum și blocarea accesului pe proprietăți(garaje);
8. Dovada îndeplinirii cerințelor sanitar veterinare și a cursurilor de igienă pentru personalul angajat în efectuarea de activități comerciale cu produse din sectorul alimentar și alimentație publică ( copii ale diplomelor/ certificatelor obținute sau tabel vizat de comercianți sau responsabilul de resurse umane);
9. Agenții economici care desfășoară la punctul de lucru activități de alimentație publică ( restaurant, baruri, disco-bar, café bar, hoteluri de asemenea), vor prezenta o copie a certificatului care atestă categoria localului emis de Ministerul Turismului;
10. Certificat fiscal (Primărie)
11. Agenții economici care desfășoară activități de alimentație publică și solicită orar de funcționare după ora 23:00, vor prezenta un contract încheiat cu o persoană specializată în asigurarea ordinii și liniștii publice sau mijloace tehnice de înregistrare și alarmare conectate la dispeceratul unei firme de pază.
12. Agenții eonomici care desfășoară activități de alimentație publică să dețină acordul unităților de învățământ în condițiile în care distanța dintre cele două nu este conform legislației în vigoare;
13. Declarație pe proprie răspundere privind structura de vânzare imobil individual colectiv cu precizare parter sau etaj, număr de încăperi, suprafața destinația acestora ca fiind pentru agenți economici care desfășoară activitate de alimentație publică (restaurant, bar, disco-bar, și alte asemenea) că există locuri de parcare amenajate pe domeniul public sau dovada locurilor de parcare private în funcție de capacitatea obiectivului respectiv;
14. Contract de salubrizare/și contract apă și canalizare, după caz
15. Act de identitate administrator /asociat
16. Dosar încopciat
17. Dovada achitării taxei de autorizare - 135,42 LEI (Primărie)
18. Adeverință debite D.G.D.P.P.
19. FORMULAR PROGRAM DE FUNCȚIONARE
20. FORMULAR ELIBERARE AUTORIZAȚIE FUNCȚIONARE

ACTE NECESARE VIZĂRII AUTORIZAȚIEI DE FUNCȚIONARE
- Cerere tip
- Autorizația de funcționare în original
- Chitanță 135,42 LEI, iar pentru cod CAEN 5610, 5630, 9329 taxa este în funcție de suprafață
- Contract de închiriere sau comodat
- Contract de vânzare cumpărare proprietar
- Certificat fiscal (Primărie)
- Chitanță salubrizare (IRIDEX.)
- Chitanță apă și canalizare (RAJA)
- Adeverință debit 0 (D.G.D.P.P.)
- Certificat înregistrare (CUI)
- Certificat constatator
- Carte identitate administrator

Completați și semnați documentele de mai sus, salvați-le, apoi depuneți-le ONLINE. Puteți face asta cu ajutorul Adobe Acrobat Reader sau imprimând apoi scanând cererile/declarațiile completate.