Nr. 8394/15.03.2023
RAPORT ANUAL
2022
În conformitate cu prevederile Hotărârii nr. 302/2022 pentru aprobarea normelor privind modul de constituire, organizare și funcționare a comisiilor paritare, componența, atribuțiile și procedura de lucru ale acestora, precum și a normelor privind încheierea și monitorizarea aplicării acordurilor colective, precum și prevederile art. 155 alin. (1) lit. c), art. 488 alin.(1) și (2), art. 489 din Codul Administrativ cu modificările și completările ulterioare, aprobat prin O.U.G. nr. 57/2019, în cadrul Primăriei Municipiului Medgidia s-a constituit comisia paritară, conform dispoziției nr. 521/23.05.2022.
Comisia a funcționat în anul 2022 cu următoarea componență:
- Cotigă Radu președinte
- Chisoiu Claudia Elena membru titular
- Radu Adriana membru sindicat
- Micu Cerasela membru sindicat
- Cincu Adriana secretar titular
În cursul anului 2022 comisia paritară s-a întrunit în următoarele situații:
- La data de 23.05.2022 – Alegerea președintelui Comisiei Paritare;
- La data de 10.10.2022 – Ședința de negociere în vederea încheierii unui nou Acord Colectiv de Muncă al Primăriei Municipiului Medgidia pentru anul 2022-2023, în conformitate cu prevederile Legii nr. 153/2017;
Sindicatul Pro Urbis al Primăriei Municipiului Medgidia a convenit ca noul Acord Colectiv de Muncă să cuprindă următoarele prevederi:
- Căsătoria salariatului – 5 zile;
- Căsătoria unui copil al salariatului – 3 zile;
- Control medical anual – 1 zi;
- Ziua de naștere a salariatului – 1 zi;
- Donări de sânge – 1 zi (în ziua donării);
- Chemări la Centru Militar – 1 zi;
- În cazul decesului soției/soțului salariatul, afini sau al unei rude a salariatului ori a soțului/ soției acestuia, de până la gradul al III-lea, salariatul are dreptul la 3 zile libere plătite.
Președinte comisie paritară:
Cotigă Radu
Membri comisie paritară:
Chisoiu Claudia Elena
Radu Adriana
Secretar comisie paritară:
Cincu Adriana