Concurs pentru ocuparea unui număr de trei (3) funcţii contractuale de execuţie – D.G.D.P.P.

Direcția de Gestionare a Domeniului Public şi Privat din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Medgidia cu sediul în Medgidia, str. Republicii nr. 36B, anunţă:

ȋn conformitate cu Hotărârea Guvernului României nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, organizează la sediul direcţiei concurs pentru ocuparea unui număr de trei (3) funcţii contractuale de execuţie, după cum urmează:

D.G.D.P.P. Medgidia – Serviciul de Administrare şi Întreţinere
Nr.

crt.

Compartimentul Postul Gradul/Treapta profesional/ă perioada Timp de lucru
1. Comp. de Administrare şi Întreţinere Pieţe, Târguri şi Oboare inspector de specialitate debutant nedeterminată normă ȋntreagă:

8 ore/zi

40 ore/săptămână

2. Comp. de Administrare şi Întreţinere Complex Sportiv şi Hotelier “Iftimie Ilisei” referent treapta prof. II nedeterminată normă ȋntreagă:

8 ore/zi

40 ore/săptămână

3. Comp. de Administrare şi Întreţinere Cimitire muncitor treapta prof. IV nedeterminată normă ȋntreagă:

8 ore/zi

40 ore/săptămână

 

Dosarele de ȋnscriere la concurs trebuie să conţină, ȋn conformitate cu art. 35 alin. 1)  din Hotărârea Guvernului României nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, urmăoarele documente:

  1. formular de înscriere la concurs (Anexa 2 – formular pe care ȋl ridicaţi de la Compartimentul Evidenţă Personal Contractual, D.G.D.P.P. – cam. 3);
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
  3. copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  4. copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
  5. copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
  6. certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
  7. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
  8. curriculum vitae, model comun european.

Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) lit. b) – e), se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.

Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar la sediul D.G.D.P.P. Medgidia din str. Republicii nr. 36B, Compartimentul Evidenţă Personal Contractual, camera nr. 3, telefon 0241_814.085.

  1. Condiţii generale de participare:
  • toţi candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 15 din Hotărârea Guvernului României nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice:
  1. are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
  2. cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  3. are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii  53/2003– Codul Muncii (r1), cu modificările şi completările ulterioare;
  4. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  5. îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
  6. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
  7. nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
  1. Condiţii specifice de participare:
  • pentru postul de inspector de specialitate, debutant, studii superioare-post de natură contractuală de execuţie, durată nedeterminată, normă ȋntreagă ȋn cadrul D.G.D.P.P. Medgidia, Serviciul de Administrare şi Întreţinere, Compartimentul de Administrare şi Întreţinere Pieţe, Târguri şi Oboare:
  • studii superioare ȋn domeniul ştiinţelor economice absolvite cu diplomă de licenţă;
  • cunoştinţe microsoft office – nivel avansat.
  • pentru postul de referent, treapta profesională II, studii medii-post de natură contractuală de execuţie, durată nedeterminată, normă ȋntreagă ȋn cadrul D.G.D.P.P. Medgidia, Serviciul de Administrare şi Întreţinere, Compartimentul de Administrare şi Întreţinere Complex Sportiv şi Hotelier “Iftimie Ilisei”:
  • studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;
  • cunoştinţe microsoft office – nivel avansat.
  • pentru postul de muncitor, treapta profesională IV, studii gimnaziale/profesionale-post de natură contractuală de execuţie, durată nedeterminată, normă ȋntreagă ȋn cadrul D.G.D.P.P. Medgidia, Serviciul de Administrare şi Întreţinere, Compartimentul de Administrare şi Întreţinere Cimitire:
  • studii medii gimnaziale şi/sau profesionale.
  1. Cerinţe specifice de participare:
  • pentru postul de inspector de specialitate, debutant, studii superioare-post de natură contractuală de execuţie, durată nedeterminată, normă ȋntreagă ȋn cadrul D.G.D.P.P. Medgidia, Serviciul de Administrare şi Întreţinere, Compartimentul de Administrare şi Întreţinere Pieţe, Târguri şi Oboare:
  • vechime în specialite: nu se cere;
  • vechime în muncă: nu se cere.
  • pentru postul de referent, treapta profesională II, studii medii-post de natură contractuală de execuţie, durată nedeterminată, normă ȋntreagă ȋn cadrul D.G.D.P.P. Medgidia, Serviciul de Administrare şi Întreţinere, Compartimentul de Administrare şi Întreţinere Complex Sportiv şi Hotelier “Iftimie Ilisei”:
  • vechime în specialite: minim 3 ani;
  • vechime în muncă: minim 3 ani.
  • pentru postul de muncitor, treapta profesională IV, studii gimnaziale/profesionale-post de natură contractuală de execuţie, durată nedeterminată, normă ȋntreagă ȋn cadrul D.G.D.P.P. Medgidia, Serviciul de Administrare şi Întreţinere, Compartimentul de Administrare şi Întreţinere Cimitire:
  • vechime în muncă: minim 3 ani.
  1. Calendarul de desfăşurare a concursului:
  • pentru postul de inspector de specialitate, debutant, studii superioare-post de natură contractuală de execuţie, durată nedeterminată, normă ȋntreagă ȋn cadrul D.G.D.P.P. Medgidia, Serviciul de Administrare şi Întreţinere, Compartimentul de Administrare şi Întreţinere Pieţe, Târguri şi Oboare;
  • pentru postul de referent, treapta profesională II, studii medii-post de natură contractuală de execuţie, durată nedeterminată, normă ȋntreagă ȋn cadrul D.G.D.P.P. Medgidia, Serviciul de Administrare şi Întreţinere, Compartimentul de Administrare şi Întreţinere Complex Sportiv şi Hotelier “Iftimie Ilisei”:
  • depunere dosare:
  • perioada 24.02.2023-09.03.2023-incluiv, data limită 09.03.2023, ora 1630;
  • menţionăm faptul că ȋn zilele de vineri orarul programului de muncă este ȋn intervalul 0800 – 1400.
  • afişare procesul verbal privind rezultatele selecţiei dosarelor, cu menţiunea “admis” sau “respins”, data: 10.03.2023;
  • depunere contestaţii privind selecţia dosarelor, la secretarul comisiei, Compartimentul Evidenţă Personal Contractual, cam. 3, data: 13.03.2023;
  • afişare rezultate contestaţii data: 14.03.2023;
  • proba scrisă:
  • data:20.03.2023, ora 1000;
  • locul de desfăşurare: sediul D.G.D.P.P. Medgidia, str. Republicii nr. 36B;
  • afişare rezultate proba scrisă, data: 20.03.2023
  • depunere contestaţii la secretarul comisiei, Compartimentul Evidenţă Personal Contractual, cam. 3, data: 21.03.2023;
  • afişare rezultate contestaţii, data: 22.03.2023
  • interviu, data: 23.03.2023, ora 1000
  • AFIŞARE REZULTATE PROBA INTERVIU, data: 23.03.2023
  • depunere contestații privind interviul, la secretarul comisiei, Compartimentul Evidenţă Personal Contractual, cam. 3, data: 24.03.2023;
  • afişare rezultate contestaţii, data: 27.03.2023
  • afişare rezultate finale, data: 28.03.2023, cu menţiunea “admis” sau “respins”.
  • pentru postul de muncitor, treapta profesională IV, studii gimnaziale/profesionale-post de natură contractuală de execuţie, durată nedeterminată, normă ȋntreagă ȋn cadrul D.G.D.P.P. Medgidia, Serviciul de Administrare şi Întreţinere, Compartimentul de Administrare şi Întreţinere Cimitire:
  • depunere dosare:
  • perioada 24.02.2023-09.03.2023-incluiv, data limită 09.03.2023, ora 1630;
  • afişare procesul verbal privind rezultatele selecţiei dosarelor, cu menţiunea “admis” sau “respins”, data: 10.03.2023;
  • depunere contestaţii privind selecţia dosarelor, la secretarul comisiei, Compartimentul Evidenţă Personal Contractual, cam. 3, data: 13.03.2023;
  • afişare rezultate contestaţii data: 14.03.2023;
  • proba PRACTICă:
  • data:20.03.2023, ora 1400;
  • locul de desfăşurare: sediul Cimitirului Ortodox Medgidia, str. Română nr. 56;
  • afişare rezultate proba practică, data: 20.03.2023
  • depunere contestaţii la secretarul comisiei, Compartimentul Evidenţă Personal Contractual, cam. 3, data: 21.03.2023;
  • afişare rezultate contestaţii, data: 22.03.2023
  • interviu, data: 23.03.2023, ora 1000
  • AFIŞARE REZULTATE PROBA INTERVIU, data: 23.03.2023
  • depunere contestații privind interviul, la secretarul comisiei, Compartimentul Evidenţă Personal Contractual, cam. 3, data: 24.03.2023;
  • afişare rezultate contestaţii, data: 27.03.2023
  • afişare rezultate finale, data: 28.03.2023, cu menţiunea “admis” sau “respins”

Având ȋn vedere prevederile Hotărârii Guvernului României nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, se vor lua ȋn considerare următoarele:

  • ȋn conformitate cu art. 57: afişarea rezultatelor obţinute de către candidaţi la probele concursului, precum şi afişarea rezultatelor soluţionării contestaţiilor şi a rezultatelor finale ale concursului se realizează folosindu-se codul numeric pentru identificare atribuit fiecărui candidat;
  • ȋn conformitate cu art. 56:
  • (2): comunicarea rezultatelor contestaţiilor depuse se realizează prin afişare la sediul D.G.D.P.P. Medgidia şi pe pagina de internet a Primăriei Municipiului Medgidia: primaria-medgidia.ro, imediat după soluţionarea contestaţiilor;
  • (3): rezultatele finale se afişează la sediul D.G.D.P.P. Medgidia şi pe pagina de internet a Primăriei Municipiului Medgidia: primaria-medgidia.ro, prin specificarea menţiunii „admis” sau „respins.
  1. BIBLIOGRAFIA ŞI TEMATICA
  • pentru postul de inspector de specialitate, debutant, studii superioare-post de natură contractuală de execuţie, durată nedeterminată, normă ȋntreagă ȋn cadrul D.G.D.P.P. Medgidia, Serviciul de Administrare şi Întreţinere, Compartimentul de Administrare şi Întreţinere Pieţe, Târguri şi Oboare:

BIBLIOGRAFIA:

  • Constituţia României, Parlamentul României, republicată;
  • Codul Administrativ aprobat prin O.U.G. nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare, Guvernul României, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea nr. 53/2003 privind Codul Muncii, Parlamentul României (r1), cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, Parlamentul României, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, Parlamentul României, (r3) cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea contabilităţii nr. 82/1991, Parlamentul României (r4) cu modificările şi completările ulterioare;
  • Ordinul nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile, Ministerul Finanţelor Publice – MFP, cu modificările și completările ulterioare;
  • Ordinul nr. 2021/2013 pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.917/2005, Ministerul Finanţelor Publice – MFP, cu modificările și completările ulterioare;
  • Ordinul nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii, Ministerul Finanţelor Publice – MFP, cu modificările și completările ulterioare;
  • Ordinul nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, Ministerul Finanţelor Publice – MFP, cu modificările și completările ulterioare.
  • Decretul nr. 209/1976 pentru aprobarea Regulamentului operaţiilor de casă ale unităţilor socialiste.

TEMATICA:

5.1.1. Constituţia României, Parlamentul României, republicată:

  1. Titlul I –  Principii generale.
  2. Titlul II – Drepturile, libertăţile şi ȋndatoririle fundamentale:
  • Cap.   I – Dispoziţii comune;
  • Cap.  II –  Drepturile şi libertăţile fundamentale;
  • Cap. III – Îndatoririle fundamentale.

3. Titlul III – Autorităţile publice.

5.1.2. Codul Administrativ, aprobat de Guvernul României prin O.U.G. nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare:

  • Partea a III-a. Administraţia Publică Locală:

Titlul V. Autoritățile administrației publice locale:

  • Cap. I – Dispoziţii generale;
  • Cap. II – Competenţele autorităţilor administraţiei publice locale;
  • Cap. III – Consiliul local;
  • Cap. IV – Primarul;
  • Cap. VIII – Actele autorităţilor administraţiei publice locale.
  • Partea a VI-a. Statutul Funcţionarilor Publici, Prevederile aplicabile Personalului contractual din Administraţia Publică şi Evidenţa Personalului Plătit din fonduri publice:

Titlul III. Personalul contractual din autoritățile şi instituțiile publice:

  • Cap. I – Prevederi generale aplicabile personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice;
  • Cap. II – Personalul contractual încadrat la cabinetul demnitarilor şi aleşilor locali şi la cancelaria prefectului;
  • Cap. III – Drepturi şi obligaţii ale personalului contractual din administraţia publică, precum şi răspunderea acestuia;
  • Cap. IV – Încadrarea şi promovarea personalului contractual;
  • Cap.V– Managementul personalului contractual din administraţia publică şi gestiunea raporturilor juridice.
  • Partea a VII-a. Răspunderea administrativă:

Titlul   I. Dispoziții generale;

Titlul  II. Răspunderea administrativ-disciplinară;

Titlul III. Răspunderea administrativ-contravențională;

Titlul IV. Răspunderea administrativ-patrimonială.

  • Partea a VIII-a. Servicii Publice:

Titlul   I. Principiile şi clasificarea serviciilor publice;

Titlul  II. Reglementarea şi înființarea serviciilor publice;

Titlul III. Gestuinea serviciilor publice;

Titlul IV. Desființarea serviciilor publice.

5.1.3. Legea nr. 53/2003 privind Codul Muncii, Parlamentul României (r1), cu modificările şi completările ulterioare:

  • Titlul Contractul individual de muncă:

Cap. I – Încheierea contractului individual de muncă;

Cap. II – Executarea  contractului individual de muncă;

Cap. III – Modificarea contractului individual de muncă;

Cap. IV – Suspendarea contractului individual de muncă;

Cap. V – Încetarea contractului individual de muncă:

Sec. 1 – Încetarea de drept a contractului individual de muncă;

Sec. a 2-a – Concedierea;

Sec. a 3-a – Concedierea  pentru motive care ţin de persoana salariatului;

Sec. a 4-a – Concedierea pentru motive care nu ţin de persoana salariatului.

  • TITLUL XI. Răspunderea juridică:

Cap. I – Regulamentul intern;

Cap. II – Răspunderea disciplinară;

Cap. III – Răspunderea patrimonială.

5.1.4. Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, Parlamentul României, cu modificările și completările ulterioare:

  • Cap. II – Principii, reguli şi responsabilităţi;
  • Cap. III – Procesul bugetar.

5.1.5. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, Parlamentul României, (r3) cu modificările și completările ulterioare:

  • Cap. II – Egalitatea de şanse şi de tratament ȋntre femei şi bărbaţi ȋn domeniul muncii;
  • Cap. III – Egalitatea de şanse şi de tratament în ceea ce priveşte accesul la educaţie, la sănătate, la cultură şi la informare;
  • Cap. IV – Egalitatea de şanse şi de tratament ȋntre femei şi bărbaţi ȋn ceea ce priveşte participarea la luarea deciziei.

5.1.6. Legea contabilităţii nr. 82/1991, Parlamentul României (r4) cu modificările şi completările ulterioare:

  • Cap. II – Organizarea şi conducerea contabilităţii
  • Cap. III – Registrele de contabilitate.

5.1.7. Ordinul nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile, Ministerul Finanţelor Publice – MFP, cu modificările și completările ulterioare:

  • Anexa 1 – Norme metodologice de întocmire şi utilizare a documentelor financiar-contabile.

5.1.8. Ordinul nr. 2021/2013 pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.917/2005 Ministerul Finanţelor Publice – MFP.

5.1.9. Ordinul nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii, Ministerul Finanţelor Publice – MFP, cu modificările și completările ulterioare.

5.1.10. Ordinul nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, cu modificările și completările ulterioare:

  • Anexă – Norme metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale.

5.1.11. Decretul nr. 209/1976 pentru aprobarea Regulamentului operaţiilor de casă ale unităţilor socialiste, Consiliul de stat:

  • Anexa nr. 1 – Regulamentul operaţiunilor de casă ale unităţilor socialiste.

5.2. BIBLIOGRAFIA ŞI TEMATICA

  • pentru postul de referent, treapta profesională II, studii medii-post de natură contractuală de execuţie, durată nedeterminată, normă ȋntreagă ȋn cadrul D.G.D.P.P. Medgidia, Serviciul de Administrare şi Întreţinere, Compartimentul de Administrare şi Întreţinere Complex Sportiv şi Hotelier “Iftimie Ilisei”:

BIBLIOGRAFIA:

5.2.1. Constituţia României, Parlamentul României, republicată;

5.2.2. Codul Administrativ aprobat de Guvernul României prin O.U.G. nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare;

5.2.3. Legea nr. 53/2003 privind Codul Muncii, Parlamentul României (r1), cu modificările şi completările ulterioare;

5.2.4. Legea nr. 52/2003 privind privind transparenţa decizională în administraţia publică, Parlamentul României, (r1) cu modificările și completările ulterioare;

5.2.5. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, Parlamentul României, (r3) cu modificările și completările ulterioare;

5.2.6. Legea 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi răspunderea ȋn legătură cu gestionarea bunurilor – MAN, cu modificările și completările ulterioare.

TEMATICA

5.2.1. Constituţia României, Parlamentul României, republicată:

  • Titlul I  – Principii generale;
  • Titlul II – Drepturile, libertăţile şi ȋndatoririle fundamentale:

Cap. I – Dispoziţii comune;

Cap. II –  Drepturile şi libertăţile fundamentale;

Cap. III – Îndatoririle fundamentale.

  • Titlul III – Autorităţile publice.

5.2.2. Codul Administrativ, aprobat de Guvernul României prin O.U.G. nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare:

  • Partea a III-a. Administraţia Publică Locală:

Titlul V. Autoritățile administrației publice locale:

Cap. I – Dispoziţii generale;

Cap. II – Competenţele autorităţilor administraţiei publice locale;

Cap. III – Consiliul local;

Cap. IV – Primarul;

Cap. VIII – Actele autorităţilor administraţiei publice locale.

  • Partea a VI-a. Statutul Funcţionarilor Publici, Prevederile aplicabile Personalului contractual din Administraţia Publică şi Evidenţa Personalului Plătit din fonduri publice:

Titlul III. Personalul contractual din autoritățile şi instituțiile publice:

Cap. I – Prevederi generale aplicabile personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice;

Cap. II – Personalul contractual încadrat la cabinetul demnitarilor şi aleşilor locali şi la cancelaria prefectului;

Cap. III – Drepturi şi obligaţii ale personalului contractual din administraţia publică, precum şi răspunderea acestuia;

Cap. IV – Încadrarea şi promovarea personalului contractual;

Cap.V– Managementul personalului contractual din administraţia publică şi gestiunea raporturilor juridice.

  • Partea a VII-a. Răspunderea administrativă:

Titlul   I. Dispoziții generale;

Titlul  II. Răspunderea administrativ-disciplinară;

Titlul III. Răspunderea administrativ-contravențională;

Titlul IV. Răspunderea administrativ-patrimonială.

  • Partea a VIII-a. Servicii Publice:

Titlul I. Principiile şi clasificarea serviciilor publice;

Titlul II. Reglementarea şi înființarea serviciilor publice;

Titlul III. Gestuinea serviciilor publice;

Titlul IV. Desființarea serviciilor publice.

5.2.3. Legea nr. 53/2003 privind Codul Muncii, Parlamentul României (r1), cu modificările şi completările ulterioare:

  • Titlul  Contractul individual de muncă:

Cap.   I – Încheierea contractului individual de muncă;

Cap.  II – Executarea  contractului individual de muncă;

Cap. III – Modificarea contractului individual de muncă;

Cap. IV – Suspendarea contractului individual de muncă;

Cap.  V – Încetarea contractului individual de muncă:

Sec. 1 – Încetarea de drept a contractului individual de muncă;

Sec. a 2-a – Concedierea;

Sec. a 3-a – Concedierea  pentru motive care ţin de persoana salariatului;

Sec. a 4-a – Concedierea pentru motive care nu ţin de persoana salariatului.

  • TITLUL XI. Răspunderea juridică:

Cap. I – Regulamentul intern;

Cap. II – Răspunderea disciplinară;

Cap. III – Răspunderea patrimonială.

5.2.4. Legea nr. 52/2003 privind privind transparenţa decizională în administraţia publică, Parlamentul României, (r1) cu modificările și completările ulterioare.

5.2.5. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, Parlamentul României, (r3) cu modificările și completările ulterioare:

  • Capitolul II – Egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi în domeniul muncii;
  • Capitolul III – Egalitatea de şanse şi de tratament în ceea ce priveşte accesul la educaţie, la sănătate, la cultură şi la informare;
  • Capitolul IV – Egalitatea de şanse între femei şi bărbaţi în ceea ce priveşte participarea la luarea deciziei.

5.2.6. Legea 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi răspunderea ȋn legătură cu gestionarea bunurilor – MAN, cu modificările și completările ulterioare.

  • Capitolul II – Condiţii privind angajarea gestionarilor;
  • Capitolul III – Garanţii;
  • Capitolul IV – Răspunderi.
  1. Atribuţii specifice fişei postului:

6.1. pentru postul de inspector de specialitate, debutant, studii superioare-post de natură contractuală de execuţie, durată nedeterminată, normă ȋntreagă ȋn cadrul D.G.D.P.P. Medgidia, Serviciul de Administrare şi Întreţinere, Compartimentul de Administrare şi Întreţinere Pieţe, Târguri şi Oboare:

  • ȋnregistrează elementele de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii, utilizează și ţine registrele contabile, întocmeşte şi utilizează documentele justificative şi contabile pentru toate operaţiunile efectuate;
  • ȋnregistrează cronologic şi sistematic documentele contabile;
  • ȋntocmeşte bugetul de venituri al direcţiei;
  • asigură evidenţa contabilă a: clienţilor, debitorilor şi creditorilor la valoare nominală, pe categorii, precum şi pe fiecare persoană fizică sau juridică; plăţilor de casă şi cheltuielilor efective, pe subdiviziunile clasificaţiei bugetare, potrivit bugetului aprobat;
  • evidențiază în contabilitatea veniturilor, încasările provenite din taxele stabilite prin H.C.L. în vigoare;
  • urmăreşte activitatea de încasări şi plăţi cu numerar şi bancar, cu respectarea prevederilor „Regulamentului operaţiilor de casă”, aprobat prin Decret nr. 209/1976;
  • ȋnregistrează facturile emise pentru serviciile puse la dispoziţie de către D.G.D.P.P. Medgidia;
  • exercită controlul zilnic asupra operaţiilor efectuate din casierie şi asigură încasarea la timp a creanţelor, lichidarea operaţiilor de plată, luând măsurile necesare pentru stabilirea răspunsurilor, atunci când este cazul;
  • verifică sumele înregistrate în extrasele de cont eliberate zilnic de către Trezoreria Municipiului Medgidia şi sesizează trezoreria în legătură cu eventualele erori produse, pentru efectuarea regularizărilor necesare;
  • verifică dacă facturile emise cuprind în mod obligatoriu toate elementele specifice;
  • verifică şi înregistrează balanţele analitice la sfârşitul fiecărei luni ale tuturor serviciilor puse la dispoziţia cetăţenilor;
  • verifică balanţa sintetică la sfarşitul fiecărei luni calendaristice;
  • verifică modul de facturare la nivel de direcţie;
  • poate fi membru al comisiei anuale de inventariere.

6.2. pentru postul de referent, treapta profesională II, studii medii-post de natură contractuală de execuţie, durată nedeterminată, normă ȋntreagă ȋn cadrul D.G.D.P.P. Medgidia, Serviciul de Administrare şi Întreţinere, Compartimentul de Administrare şi Întreţinere Complex Sportiv şi Hotelier “Iftimie Ilisei”:

  • răspunde pentru buna funcţionare a ȋntregii baze sportive (Hotelul „Iftimie Ilisei” și Sala Sport);
  • asigură conservarea, exploatarea corectă a tuturor bunurilor din cadrul compartimentului primite ȋn administrare;
  • asigură gestiunea materialelor, echipamentelor, uneltelor, ustensilelor compartimentului şi organizează magazia compartimentului;
  • ȋntocmeşte pontajele personalului compartimentului, urmărește semnarea condicii de prezenţă de către personalul compartimentului, documente pe care le transmite şefului de serviciu;
  • asigură calitatea serviciilor de informare a celor interesaţi de serviciile de rezervare și cazare a hotelului;
  • preluarea și ȋnregistrarea rezervărilor de la clienţi;
  • ţine evidenţa clară a structurii de cazare, putând furniza oricând informaţii despre spaţiile de cazare libere (camere single, duble și apartamente);
  • ȋntocmește documentaţia privind activitatea de cazare a clienţilor, atât la sosirea, cât și la plecarea acestora;
  • ȋntocmește diagrame de grup ȋn baza fișelor anunţării sosirii/ plecării cazaţilor;
  • stabilește suma de plată aferentă prestării serviciilor de cazare, conform prevederilor H.C.L.-ului ȋn vigoare;
  • ȋntocmește facturi la plecarea clientului/ grupului de persoane, conform diagramei de grup;
  • ȋncasează tarifele aferente prestării serviciilor de cazare/ urmărește ȋncasarea tarifelor hoteliere, coform facturii emise, după cum urmează:
  • numerar prin eliberare către client de bon fiscal, banii ȋi predă șefului de serviciu cu borderou și factura ȋnsoţită de diagrama de grup;
  • emite factură conform H.C.L.-ului ȋn vigoare, ȋn cazul ȋnchirierii sălii de sport aferentă Hotelului „Iftmie Ilisei” din cadrul serviciului, ȋn acest sens:
  • ȋncasează numerar tarifele conform facturii emise, banii ȋi predă șefului de serviciu ȋnsoţiţi de un exemplar al facturii și un borderou;
  • ia ȋn primire camerele de cazare cu inventarul lor la terminarea programului cameristelor sau ȋn lipsa acestora;
  • medierea conflictelor și rezolvarea reclamaţiilor clienţilor;
  • asigură ordinea și curăţenia ȋn spaţiul de primire hotelier și intrarea principală;
  • ȋntocmește situaţii sau documente la cererea șefului de serviciu sau a directorului;
  • răspunde de ȋnregistrarea, evidenţa documentelor care rezultă din activitatea desfășurată, la cererea șefului de serviciu le predă pentru arhivare ȋn cadrul serviciului sau la Compartimentul Arhivă al D.G.D.P.P. Medgidia;
  • are obligaţia de a constitui garanţie materială ȋn numerar, ȋn conformitate cu prevederile Legii 22/1969 privind angajarea gestionarilor și constituirea de garanţii;
  • este membru al comisiei anuale de inventariere şi propune casarea bunurilor primite ȋn administrare care au suportat deteriorări fizice și morale ireparabile/irecuperabile.

6.3. pentru postul de muncitor, treapta profesională IV, studii gimnaziale/profesionale-post de natură contractuală de execuţie, durată nedeterminată, normă ȋntreagă ȋn cadrul D.G.D.P.P. Medgidia, Serviciul de Administrare şi Întreţinere, Compartimentul de Administrare şi Întreţinere Cimitire:

  • execută lucrări de amenajare, întreţinere şi igienizare a spaţiilor verzi şi a mobilierului urban din perimetrul Cimitirului Ortodox Medgidia;
  • sapă, greblează, stivuieşte, udă, stropeşte, manipulează (încarcă/descarcă aparatură, echipamente, utilaje, materiale, etc.) la evenimentele culturale organizate;
  • văruieşte arbori şi arbuşti ornamentali, borduri şi alei;
  • strânge și transportă resturile vegetale şi deșeurile;
  • curăţă zonele de acces şi trotuarele (colectare și ȋndepărtare frunze căzute, măturare);
  • înlătură zăpada de pe alei pe timpul iernii;
  • repararea și vopsirea zonelor de ȋmprejmuire;
  • ȋntreţinere alei, zone intermediare, zona de parcări;
  • asigură paza spaţiilor verzi şi a plantaţiilor în timpul serviciului;
  • manipulează și răspunde de exploatarea corectă a echipamentelor și utilajelor din dotare, sesizând șefului de serviciu eventualele defecţiuni pentru a lua măsurile necesare de remediere;
  • utilizează instalaţiile, utilajele, mașinile, aparatura și echipamentele, potrivit instrucţiunilor tehnice (drujbă, motocoase, foarfeci, motofoarfeci, etc.).