Concurs de recrutare pentru ocuparea funcţiilor publice de execuţie vacante

În temeiul prevederilor art. II din Legea nr. 203/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID 19, Primăria Municipiului Medgidia organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcţiilor publice de execuţie vacante, respectiv:

  • 3 posturi: 2 posturi consilier achiziții publice, clasa I, grad profesional debutant și 1 post consilier achiziții publice, clasa I, grad profesional principal Birou Achiziții Publice, cu durata normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 de ore pe săptămână;
  • 1 post: consilier, clasa I, grad profesional asistent – Compartiment Urbanism, cu durata normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 de ore pe săptămână;
  • 1 post: consilier juridic, clasa I, grad profesional superior – Birou Juridic, cu durata normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 de ore pe săptămână;
  • 1 post: consilier, clasa I, grad profesional superior – Birou Proiecte, cu durata normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 de ore pe săptămână;
  • 3 posturi: 2 posturi consilier, clasa I, grad profesional debutant și 1 post consilier, clasa I, grad profesional superior Serviciul Monitorizare Servicii Publice, cu durata normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 de ore pe săptămână;
  • 2 posturi: 1 post consilier, clasa I, grad profesional asistent și 1 post referent, clasa III, grad profesional superior Compartiment Contabilitate, cu durata normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 de ore pe săptămână;
  • 1 post: consilier, clasa I, grad profesional debutant – Compartiment Salarizare, cu durata normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 de ore pe săptămână;
  • 1 post: consilier, clasa I, grad profesional asistent – Compartiment Protecție Civilă, cu durata normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 de ore pe săptămână;

Desfășurarea concursului:

– Proba scrisă în data de 18.01.2021, ora 09.00.

Interviul – data și ora vor fi anunţate odată cu afişarea rezultatelor la proba scrisă, conform art. 56 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare.

– Locul organizării probei scrise: sediul Primăriei Municipiului Medgidia, str. Decebal nr. 35.

– Dosarele de înscriere se depun, în termen de 20 zile de la data apariției anunțului, la sediul instituţiei, din str. Decebal nr. 35, în perioada 17.12.2020 – 05.01.2021, inclusiv.

Selecția dosarelor de concurs are loc în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a dosarelor, respectiv în perioada 06.01.2021–12.01.2021 și rezultatul acesteia se va afișa la sediul și pe pagina de internet a instituției.

Relaţii suplimentare la secretarul comisiei de concurs, coordonate de contact pentru primirea dosarelor de concurs: doamna Arif Mădălina Adriana, șef serviciu-Serviciul Resurse Umane SSM, adresă e-mail resurse-umane@primaria-medgidia.ro, tel.0241812300.

CONDIŢII DE PARTICIPARE LA CONCURSUL DE RECRUTARE PENTRU OCUPAREA FUNCŢIILOR PUBLICE DE EXECUŢIE VACANTE

  • Consilier achiziții publice, clasa I, grad profesional debutant – Birou Achiziții Publice: 2 posturi vacante

– perioada de ocupare: nedeterminată, cu normă întreagă;

– candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute la art. 465 alin. (1) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu excepția condiției de atestare a stării de sănătate pe bază de evaluare psihologică;

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;

– fără vechime în specialitatea studiilor necesară exercitării funcției publice.

  • Consilier achiziții publice, clasa I, grad profesional principal – Birou Achiziții Publice: 1 post vacant

– perioada de ocupare: nedeterminată, cu normă întreagă;

– candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute la art. 465 alin. (1) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu excepția condiției de atestare a stării de sănătate pe bază de evaluare psihologică;

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științelor juridice;

– vechime în specialitatea studiilor necesară exercitării funcției: minimum 5 ani.

  • Consilier, clasa I, grad profesional asistent– Compartiment Urbanism: 1 post vacant

– perioada de ocupare: nedeterminată, cu normă întreagă;

– candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute la art. 465 alin. (1) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu excepția condiției de atestare a stării de sănătate pe bază de evaluare psihologică;

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul arhitectură, urbanism sau construcții civile;

– vechime în specialitatea studiilor necesară exercitării funcției: minimum 1 an.

  • Consilier juridic, clasa I, grad profesional superior – Biroul Juridic: 1 post vacant

– perioada de ocupare: nedeterminată, cu normă întreagă;

– candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute la art. 465 alin. (1) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu excepția condiției de atestare a stării de sănătate pe bază de evaluare psihologică;

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalent în Științe juridice;

– vechime în specialitatea studiilor necesară exercitării funcției: minimum 7 ani.

  • Consilier, clasa I, grad profesional superior – Biroul Proiecte: 1 post vacant

– perioada de ocupare: nedeterminată, cu normă întreagă;

– candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute la art. 465 alin. (1) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu excepția condiției de atestare a stării de sănătate pe bază de evaluare psihologică;

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;

– vechime în specialitatea studiilor necesară exercitării funcției: minimum 7 ani.

  • Consilier, clasa I, grad profesional superior – Serviciul Monitorizare Servicii Publice: 1 post vacant

– perioada de ocupare: nedeterminată, cu normă întreagă;

– candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute la art. 465 alin. (1) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu excepția condiției de atestare a stării de sănătate pe bază de evaluare psihologică;

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;

– vechime în specialitatea studiilor necesară exercitării funcției: minimum 7 ani.

  • Consilier, clasa I, grad profesional debutant – Serviciul Monitorizare Servicii Publice: 2 posturi vacante

– perioada de ocupare: nedeterminată, cu normă întreagă;

– candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute la art. 465 alin. (1) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu excepția condiției de atestare a stării de sănătate pe bază de evaluare psihologică;

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;

– fără vechime în specialitatea studiilor necesară exercitării funcției.

  • Consilier, clasa I, grad profesional asistent – Compartiment Contabilitate: 1 post vacant

– perioada de ocupare: nedeterminată, cu normă întreagă;

– candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute la art. 465 alin. (1) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu excepția condiției de atestare a stării de sănătate pe bază de evaluare psihologică;

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;

– vechime în specialitatea studiilor necesară exercitării funcției: minimum 1 an.

  • Consilier, clasa I, grad profesional debutant – Compartiment Salarizare: 1 post vacant

– perioada de ocupare: nedeterminată, cu normă întreagă;

– candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute la art. 465 alin. (1) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu excepția condiției de atestare a stării de sănătate pe bază de evaluare psihologică;

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;

– fără vechime în specialitatea studiilor necesară exercitării funcției.

  • Referent, clasa III, grad profesional superior – Compartiment Contabilitate: 1 post vacant

– perioada de ocupare: nedeterminată, cu normă întreagă;

– candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute la art. 465 alin. (1) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu excepția condiției de atestare a stării de sănătate pe bază de evaluare psihologică;

– studii liceale, respectiv studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat;

– vechime în specialitatea studiilor necesară exercitării funcției: minimum 7 ani.

  • Consilier, clasa I, grad profesional asistent – Compartiment Protecție Civilă: 1 post vacant

– perioada de ocupare: nedeterminată, cu normă întreagă;

– candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute la art. 465 alin. (1) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu excepția condiției de atestare a stării de sănătate pe bază de evaluare psihologică;

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;

– vechime în specialitatea studiilor necesară exercitării funcției: minimum 1 an.

ACTE NECESARE ÎNSCRIERII LA CONCURSUL DE RECRUTARE PENTRU OCUPAREA UNOR FUNCŢII PUBLICE DE EXECUŢIE VACANTE

  1. formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3 la H.G. nr. 611/2008; Formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3 se pune la dispoziție candidaților, din oficiu, prin publicare pe pagina de internet în format deschis, editabil, în cadrul secțiunii dedicate publicității concursului, precum și la sediul instituției, Serviciul Resurse Umane, în format letric;
  2. curriculum vitae, modelul comun european;
  3. copia actului de identitate;
  4. copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
  5. copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcției sau pentru exercitarea profesiei; Adeverințele care au alt format decât cel prevăzut în anexa nr. 2D din H.G. nr. 611/2008, trebuie să cuprindă elemente similare celor prevăzute în anexa nr. 2D și din care să rezulte cel puțin următoarele informații: funcția/funcțiile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfășurării activității, vechimea în muncă acumulată, precum și vechimea în specialitatea studiilor;
  6. copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului; Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătății. Pentru candidații cu dizabilități, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condițiile legii.
  7. cazierul judiciar; Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire. În situaţia în care candidatul solicită expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii şi procedurii aprobate la nivel instituţional.

Actele mai sus menționate, se prezintă în copii legalizate sau copii însoțite de documente originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.

Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilități poate înainta comisiei de concurs, în termenul prevăzut pentru depunerea dosarelor de concurs, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilității probelor de concurs.

BIBLIOGRAFIE SI ATRIBUTII – BIROUL ACHIZITII PUBLICE

BIBLIOGRAFIE SI ATRIBUTII – COMPARTIMENTUL URBANISM

BIBLIOGRAFIE SI ATRIBUTII – BIROUL JURIDIC

BIBLIOGRAFIE SI ATRIBUTII – BIROUL PROIECTE

BIBLIOGRAFIE SI ATRIBUTII – SERVICIUL MONITORIZARE SERVICII PUBLICE

BIBLIOGRAFIE SI ATRIBUTII – COMPARTIMENTUL CONTABILITATE

BIBLIOGRAFIE SI ATRIBUTII – COMPARTIMENTUL SALARIZARE

BIBLIOGRAFIE SI ATRIBUTII – COMPARTIMENTUL PROTECTIE CIVILA