Primaria Municipiului Medgidia, intentioneaza sa achizitioneze, in baza dispozitiilor cap. III, sectiunea 5 – Paragraful 8, art. 101 alin. (2) din H.G. nr. 395/2016 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor la atribuirea contractului de achititie publica din Legea 98/2016 privind achizitiile publice, urmatoarele servicii cuprinse in anexa 2 din Legea 98/2016
Prestari servicii de organizare eveniment – pentru Ziua Internationala a Copiilor si Ziua Mondiala a Parintilor, cod CPV 79952100-3.
Descrierea succinta a evenimentului:
Ne propunem o zi de sărbătoare, în care să ne bucurăm de fiecare clipă, așa cum o fac copiii, să ne lăsăm inspirați de fericirea simplă. Ziua copilului va însemna pentru toată lumea surprize, distracție, generozitate, duioșie, dragoste, împliniri și cele mai alese urări. Reunim familii de la cei mici la cei mari, copii, părinți, bunici, vecini, rude, colegi și sărbătorim împreună Copilăria. Lumea desenelor rămâne magică la orice vârstă.
Activitățile propuse lucrează la imaginația copiilor, la spiritul creativ, devin elemente educative dezvoltând o cultură generală frumoasă, se va presta Servicii de organizare eveniment – pentru Ziua Internationala a Copiilor si Ziua Mondiala a Parintilor, cod CPV 79952100-3. Evenimentul se va desfasura în data de 01 iunie în municipiul Medgidia, în Parcul 1 Mai.
In acest sens se doreste achizitionarea de servicii pentru eveniment ce constau in minim urmatoarele activitati:
- Servicii de prestări artistice cu cel puțin 40 de personaje (eroi ai filmelor și desenelor animate) care vor prezenta momente artistice de jonglerie, bufonerii, gimnastică sportivă, animație, concursuri și jocuri de grup, demonstrații de dans, karaoke, acrobații;
- Aranjamente complexe din baloane multicolore latex care vor marca locul de desfășurare al evenimentului;
- Tobogan gonflabil;
- Tunuri confetti;
- Concert de muzică pop cu un invitat special din rândul artiștilor consacrați.
Servicii anexe și conexe organizării și prestării evenimentului cultural artistic:
- Servicii de inchiriere, montare a scenei și a aparaturii specifice pentru momentele artistice (sonorizare și lumini);
- Servicii de promovare ;
- Servicii medicale de urgente prespitaliceasca (ambulanta) – CPV 85143000-3.
Documentele de calificare:
– Copie a certificatului de inregistrare de la Registrul Comertului, din care reiese obiectul de activitate care sa aiba corespondent cu obiectul achizitiei;
– Declaratii privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 164 din Legea 98/2016 ;
– Declaratii privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 165, 167 din Legea 98/2016 ;
– Declaratia privind conflictul de interese conform art. 59, 60 ;
– Declaratie privind respectarea reglementarilor obligatorii in domeniile mediului, social si al relatiilor de munca conform art. 51 din Lg. 98/2016;
– Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora;
– Lista cu subcontractantii si specializarea acestora;
– Formular oferta;
– Scrisoare de inaintare;
– Instrument (scrisoare) de garantie;
– Formular informatii generale
Criteriul de atribuire aplicat pentru stabilirea ofertei castigatoare: selectia ofertei se va realiza pe baza criteriului: Pretul cel mai scazut (conform fisei de date).
Valoarea estimata a acestui contract este de: 61.000 lei, fara TVA.
In cadrul ofertei se vor specifica, in mod clar, specificatiile tehnice prevazute in Caietul de sarcini si prezentul Anunt. Prestatorul va transmite toate avizele si acreditarile la zi si va respecta legislatia romaneasca si europeana in vigoare privind spectacolele in aer liber.
In cadrul propunerii financiare se vor prezenta Formularul de oferta financiara care va cuprinde preturile detaliate astfel:
Oferta financiara va cuprinde totalitatea preturilor pentru categoriile de servicii necesare realizarii obiectului contractului, conform standardelor si normativelor in vigoare.
La elaborarea propunerii financiare, ofertantul va tine seama de intreaga gama de servicii prevazute in Caietul de sarcini si de costurile aferente realizarii acestor servicii pe perioada evenimentelor.
In acest scop propunerea financiara va fi in lei , incluzand toata perioada de derulare a contractului, cu TVA-ul evidentiat separat/sau cu mentiunea SOCIETATEA NU ESTE PLATITOARE DE TVA.
Modul de prezentare al ofertei: oferta se va prezenta in plic sigilat pe care va fi notat Oferta pentru procedura de atribuire a contractului de achizitie: Servicii de organizare eveniment – pentru Ziua Internationala a Copiilor si Ziua Mondiala a Parintilor, cod CPV 79952100-3, numele si adresa beneficiarului, numele ofertantului, si mentiunea ,,A nu se deschide inainte de sesiunea de deschidere a ofertelor, 30.05.2017, ora 10:00’’.
Termenul limita pentru depunerea ofertelor este 30.05.2017, ora 9:00.
Garantia de participare: Ofertantul va constitui o garantie de participare in cuantum de 1220 lei. Garantia se va restitui ofertantului in maxim trei zile de la data semnarii contractului.
Ofertele se vor depune la sediul Primariei Municipiului Medgidia, str. Decebal, nr. 35, la Centrul de Informare pentru Cetateni, tel. 0241/820. 800, fax 0241/810 619. Relatii suplimentare si clarificari se pot obtine la nr. de telefon: 0241. 820.800 interior 112.
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Achizitii Publice, str. Decebal, nr.35, etaj 1, camera 47, tel: 0241/820. 800 interior 112, fax 0241/810 619., email: achizitii @primaria –medgidia.ro.
Documentatia aferenta anuntului poate fi descarcata de mai jos: