Primăria municipiului Medgidia anunță angajarea de personal contractual, fără concurs, cu normă întreagă, cu durata zilnică a timpului de muncă de 12 h/zi, urmată de o perioadă de repaus de 36 de ore, pe durată determinată, pe durata stării de alertă, conform Legii nr. 55/2020, la Direcția de Gestionare a Domeniului Public și Privat din cadrul Primăriei municipiului Medgidia, cu locul de muncă la Centrul de Vaccinare împotriva COVID 19, cu sediul în incinta Policlinicii Medgidia, după cum urmează:
- Muncitor IV: 2 posturi vacante
Condiţii generale:
- cetățenie română, a cetățeniei altor state membre ale UE sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
- cunoașterea limbii române scris și vorbit;
- vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
- deținerea capacității depline de exercițiu;
- deținerea unei stări de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează atestată pe baza adeverinței medicale eliberată de medic;
- Să nu fi fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea postului, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiţii specifice:
- studii generale absolvite;
- abilități de comunicare, rezistență la stres, respectarea drepturilor persoanei și a confidențialității, condiție fizică bună, stare de sănătate corespunzătoare;
Atribuții și responsabilități
- Efectuează zilnic curățenia în condiții corespunzătoare a spațiului repartizat și răspunde de starea de igienă a spațiilor Centrului de vaccinare, coridoarelor, oficiilor, scărilor, mobilierului, ferestrelor;
- Curăță și dezinfectează zilnic băile și WC-urile cu materiale și ustensile folosite numai în aceste locuri;
- Efectuează aerisirea periodică a cabinetelor și anunță defecțiunile constatate asistentului de tură și asistentului coordonator;
- Efectuează curățarea și dezinsecția curentă a pardoselilor, pereților, păstrarea lor în condiții corespunzătoare igienico – sanitare;
- Aplică procedurile stipulate de codul de procedură și asigură transportul deșeurilor pe circuitul stabilit de codul de procedură conform OMS nr. 1226/2012;
- Răspunde de păstrarea în bune condiții a materialelor de curățenie ce le are personal în grijă, precum și a celor ce se folosesc în comun.
Dosarul de angajare va conține în mod obligatoriu:
- cerere în care se specifică postul pentru care concurează;
- adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de medical de families au de organele sanitare abilitate cu cel mult 6 luni de zile anterior datei de selecție a dosarelor;
- copie act de identitate valabil;
- cv- model european;
- copie diplome sau documente doveditoare a experienței sau voluntariatului în asistență socială;
- cazier judiciar sau declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care dorește să fie angajat.
- declarație privind acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, dar și o declarație pe proprie răspundere cu privire la falsul în declarații și cu privire la zădărnicirea combaterii bolilor.
Documentele menționate mai sus se primesc la sediul instituției, persoană de contact Arif Mădălina Adriana, șef SRUSSM.
Documentele se prezintă și în original, pentru verificarea conformității cu acestea.
Calendarul desfășurării selecției de dosare:
Perioada de depunere a dosarelor: 05.02.2021 – 08.02.2021.
Selecția dosarelor: 08.02.2021, începând cu ora 1100, la sediul Primăriei municipiului Medgidia.
Afișarea rezultatului selecției: 08.02.2021, ora 1500 la sediul și pe pagina de internet a instituției, cu specificarea datei de organizare a probei de interviu, în cazul mai multor dosare admise.
Depunerea contestației: până în 09.02.2021, ora 1500.
Afișarea rezultatului soluționării contestației: 10.02.2021 la sediul și pe pagina de internet a instituției.
Persoana declarată ADMIS la selecția de dosare va fi încadrată pe perioadă determinată, pe postul pentru care a candidat începând cu data de 10.02.2021, pe durata stării de alertă și încă 30 de zile după aceasta. În cazul în care a fost depusă contestație, încadrarea se va face începând cu data imediat ulterioară afișării rezultatului soluționării contestației.
În cazul în care se depun mai multe dosare pentru un singur post, și pentru selecția dosarelor sunt admiși mai mulți candidați, se organizează interviu, iar departajarea se va face după următoarele criterii, care vor fi punctate cu un punctaj maxim de 100 de puncte, după cum urmează:
- Personalul identificat care îndeplineşte cerinţele de ocupare stabilite în fişa postului, condiţiile legale şi criteriile specifice prevăzute de statutele profesionale, precum şi de actele normative specifice domeniului de activitate, aplicabile categoriei de personal cu care este prevăzut a fi încadrat postul, se încadrează prin contract individual de muncă cu normă întreagă, și dispoziție emisă de primarul municipiului Medgidia.
- Salariul pentru posturile pe perioadă determinată, pe durata stării de alertă va fi la nivelul salariilor funcțiilor respective aprobate prin HCL nr. 6/30.01.2018, din bugetul de venituri și cheltuieli pe anul 2021.
- În vederea angajării, persoana admisă trebuie să se prezinte în termen de 1 zi lucrătoare de la data expirării termenului prevăzut pentru soluționarea contestațiilor, la Serviciul Resurse Umane SSM.
- Neprezentarea în termenul prevăzut, în vederea angajării, atrage decăderea din dreptul de a ocupa postul pentru care a depus dosar. În această situație, Primăria municipiului Medgidia notifică următoarea persoană care a întrunit condițiile, dar a obținut un punctaj inferior.