Concurs de recrutare pentru ocuparea pe durată nedeterminată a unor funcţii publice de execuţie vacante

În conformitate cu  prevederile art. 618 alin.(1) lit.b) și alin.(3) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare 

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI MEDGIDIA

organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe durată nedeterminată a unor funcţii publice de execuţie vacante, respectiv:

 

  • 1 post: CONSILIER (CLASA I, GRAD PROFESIONAL DEBUTANT), SERVICIU PROIECTE, cu durata normală a timpului de lucru de 8 ore/zi respectiv 40 ore pe săptămână;

 

  • 1 post: AUDITOR (CLASA I, GRAD PROFESIONAL PRINCIPAL), COMPARTIMENT AUDIT, cu durata normală a timpului de lucru de 8 ore/zi respectiv 40 ore pe săptămână.

 

Desfășurarea concursului:

– Proba scrisă în data de 11.04.2023, ora 10.00.

– Interviul – data și ora vor fi anunţate odată cu afişarea rezultatelor la proba scrisă, conform art. 56 alin.(2) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare.

– Locul organizării probei scrise: sediul Primăriei Municipiului Medgidia, str. Decebal nr. 35.

– Dosarele de înscriere se depun, în termen de 20 de zile de la data publicării anunțului, la sediul instituţiei, din str. Decebal nr. 35, în perioada 06.03.2023 – 27.03.2023, inclusiv.

Selecția dosarelor de concurs are loc în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a dosarelor, respectiv în perioada 28.03.2023–03.04.2023 și rezultatul acesteia se va afișa la sediul și pe pagina de internet a instituției.

Relaţii suplimentare la secretarul comisiei de concurs, coordonate de contact pentru primirea dosarelor de concurs: doamna Buhuş Tudora, consilier superior – Serviciul Resurse Umane SSM, adresă e-mail resurse-umane@primaria-medgidia.ro, tel. 0241/812300.

 

CONDIŢII DE PARTICIPARE LA CONCURSUL DE RECRUTARE PENTRU OCUPAREA FUNCŢIILOR PUBLICE DE EXECUŢIE VACANTE

  1. CONSILIER (ID 386066, CLASA I, GRAD PROFESIONAL DEBUTANT), SERVICIU PROIECTE:

– perioada de ocupare: nedeterminată, cu normă întreagă;

– candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute la art. 465 alin. (1) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu excepția condiției de atestare a stării de sănătate pe bază de evaluare psihologică;

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă.

– domeniu de studiu: Ştiinţe administrative (Ramura de ştiinţă)

– vechime minimă în specialitatea studiilor – 0 ani.

 

  1.  AUDITOR (ID 386075, CLASA I, GRAD PROFESIONAL PRINCIPAL), COMPARTIMENT AUDIT:

– perioada de ocupare: nedeterminată, cu normă întreagă;

– candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute la art. 465 alin. (1) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu excepția condiției de atestare a stării de sănătate pe bază de evaluare psihologică;

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă.

– domeniu de studiu: Ştiinţe economice (Ramura de ştiinţă)

– vechime minimă în specialitatea studiilor: 5 ani, conform art. 468 alin.(1) lit.b) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ.

 

ACTE NECESARE ÎNSCRIERII LA CONCURSUL DE RECRUTARE PENTRU OCUPAREA FUNCŢIILOR PUBLICE DE EXECUŢIE VACANTE

(1) În vederea participării la concurs, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului pe pagina de internet a autorităţii sau instituţiei publice organizatoare, candidaţii depun dosarul de concurs, care conţine în mod obligatoriu:

a)formularul de înscriere prevăzut în anexa  3;

b)curriculum vitae, modelul comun european;

c)copia actului de identitate;

d)copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;

e)copie a diplomei de master în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz, în situaţia în care diploma de absolvire sau de licenţă a candidatului nu este echivalentă cu diploma de studii universitare de master în specialitate, conform prevederilor art. 153  (2)din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;

f)copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcţiei sau pentru exercitarea profesiei;

g)copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;

h)copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare pentru efort fizic, în cazul funcţiilor publice pentru a căror ocupare este necesară îndeplinirea unor condiţii specifice care implică efort fizic şi se testează prin probă suplimentară; nu este cazul

i)cazierul judiciar;

j)declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.

(11) Modelul orientativ al adeverinţei menţionate la alin. (1) lit. f) este prevăzut în anexa nr. 2D.

(12) Adeverinţele care au un alt format decât cel prevăzut la alin. (11) trebuie să cuprindă elemente similare celor prevăzute în anexa nr. 2D şi din care să rezulte cel puţin următoarele informaţii: funcţia/funcţiile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfăşurării activităţii, vechimea în muncă acumulată, precum şi vechimea în specialitatea studiilor.

(2) Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.

(3) Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap prevăzut la alin. (2) se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.

(4) Documentul prevăzut la alin. (1) lit. i) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire. În situaţia în care candidatul solicită expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii şi procedurii aprobate la nivel instituţional.

(5) Formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3 se pune la dispoziţie candidaţilor de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului din oficiu, prin publicare pe pagina de internet a acesteia în format deschis, editabil, în cadrul secţiunii dedicate publicităţii concursului, precum şi la sediu, în locul special amenajat pentru desfăşurarea de activităţi de informare şi relaţii publice, în format letric.

(6) Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilităţi poate înainta comisiei de concurs, în termenul prevăzut pentru depunerea dosarelor de concurs, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilităţii probelor de concurs.

 

BIBLIOGRAFIE

  1. CONSILIER ( CLASA I, GRAD PROFESIONAL DEBUTANT), SERVICIU PROIECTE:

Bibliografia:

– Constituţia României, republicată;

– Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările  şi completările ulterioare;

–  Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

–  Titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare;

– Ordonanţa de Urgenţă nr. 40/23.09.2015 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014-2020 (actualizată);

– Hotărârea nr. 93/18.02.2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor O.U.G. nr. 40/2015 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014-2020.

Tematica:

– Constituţia României, republicată, integral;

– reglementări privind respectarea demnității umane, protecția drepturilor și libertăților fundamentale ale omului, prevenirea și combaterea incitării la ură și discriminarea;

– reglementări privind respectarea demnităţii umane, protecţia drepturilor şi libertăţilor fundamentale ale omului;

– reglementări privind funcția publică;

– reglementări privind administraţia publică locală;

– reglementări privind răspunderea administrativă;

– managementul financiar al fondurilor europene;

– pre-finanţarea, rambursarea cheltuielilor eligibile şi mecanismul decontării cererilor de plată.

*)Candidaţii vor avea în vedere la studierea actelor normative din bibliografia stabilită în vederea susţinerii concursului inclusiv republicările, modificările şi completările acestora.

ATRIBUȚIILE PREVĂZUTE ÎN FIȘA POSTULUI

  • Monitorizează și identifică surse de finanțare ale programelor cu finanțare guvernamentală și europeană;
  • Participă la întocmirea de cereri de finanțare pentru obiectivele municipiului Medgidia pentru care se identifică o sursă de finanțare;
  • Participă la implementarea și monitorizarea proiectelor privind utilizarea eficientă, efectivă și transparentă a fondurilor din care acestea se finanțează;
  • Primește corespondența, formulează și transmite răspunsurile la corespondența ce i-a fost repartizată;
  • Participă la evenimentele specifice proiectelor aflate în implementare;
  • Îndeplinește atribuțiile menționate în fișa postului specifică proiectului din care face parte;
  • Asigură transmiterea instrucțiunilor și a procedurilor de implementare emise în cadrul Programelor de finanțare către toți membrii echipei de proiect;
  • Păstrează și arhivează pentru fiecare activitate în forma originală sau versiuni certificate, conforme cu originalele, pe suporturi de date acceptate şi în condiţii corespunzătoare, toate documentele generate de activitățile proiectelor;
  • Participă la cursurile de instruire care prezintă importanță pentru activitatea curentă;
  • Persoanei îi este interzis să solicite sau să accepte, direct sau indirect, pentru ea însăși sau pentru alte persoane, în considerarea funcției sale, daruri sau avantaje;
  • Nu părăsește locul de munca cu documente de serviciu şi/sau alte bunuri aparținând instituției, decât în acele situații în care scopul este de a îndeplini o sarcină de serviciu, conform atribuțiilor stabilite prin fișa postului și numai cu aprobarea șefului ierarhic superior;
  • Respectă codul de conduită și regulamentul intern al unității;
  • Respectă cerințele Sistemului de management integrat (ISO 9001/2008, ISO 14001/2005, OHSAS 18001/2008) în Primăria Medgidia
  • Îndeplinește în condițiile legii orice alte atribuții stabilite de către primarul municipiului Medgidia și trasate de superiorii ierarhici cu respectarea prevederile art. 437 și art. 438 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ;
  • Respectă dispozițiile Regulamentului European nr. 679/2016 și a Legii nr. 190 din 18 iulie 2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulație a acestor date;
  • Respectă prevederile Legii nr. 319/2006 – Legea securității şi sănătății în muncă.

 

  1.   AUDITOR (CLASA I, GRAD PROFESIONAL PRINCIPAL), COMPARTIMENT AUDIT

 Bibliografia:                      

–  Constituţia României, republicată;

–  Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

–  Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

–  Titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare și Partea a VII-a – Răspunderea administrativă, capitolele I, II, III, IV, Titlul V, Partea a III-a;

– Legea nr. 672/2002 privind auditul public intern, republicată, cu modificările  şi completările ulterioare;

– H.G. 1086/2013 pentru aprobarea Normelor generale privind exercitarea activităţii de audit public intern;

– Ordin M.F.P. nr. 252/2004, pentru aprobarea Codului privind conduita etică a auditorului intern.

Tematica:

– Constituţia României, republicată, integral;

– reglementări privind respectarea demnității umane, protecția drepturilor și libertăților fundamentale ale omului, prevenirea și combaterea incitării la ură și discriminarea;

– reglementări privind respectarea demnităţii umane, protecţia drepturilor şi libertăţilor fundamentale ale omului;

– reglementări privind funcția publică;

– reglementări privind administraţia publică locală;

– reglementări privind răspunderea administrativă;

– Norme generale privind exercitarea activităţii de audit public intern;

– reglementări privind Codul de etică al auditorului intern.

*)Candidaţii vor avea în vedere la studierea actelor normative din bibliografia stabilită în vederea susţinerii concursului inclusiv republicările, modificările şi completările acestora.

 

ATRIBUȚIILE PREVĂZUTE ÎN FIȘA POSTULUI 

  • Păstrează confidențialitatea informațiilor gestionate.
  • Îndeplineşte în condiţiile legii orice alte atribuţii stabilite de către primarul municipiului Medgidia cu respectarea prevederile art. 437 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ;
  • Respectă dispozițiile Regulamentului European nr. 679/2016 si a Legii nr. 190 din 18 iulie 2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date.
  • Respectă prevederile art. 438 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare privind delegarea de atribuții;
  • Respectă prevederile Legii nr. 319/2006 – Legea securităţii şi sănătăţii în muncă.

Afişat astăzi: 06 martie 2023  la sediul și pe pagina proprie de internet a Primăriei Municipiului Medgidia.