ANUNŢ În temeiul prevederilor art. II din Legea nr. 203/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr.55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID 19

PRIMARIA MUNICIPIULUI MEDGIDIA

organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie temporar  vacantă,

respectiv:

 

  • 1 post: CONSILIER ACHIZIȚII PUBLICE ( CLASA I, GRAD PROFESIONAL DEBUTANT), BIROU ACHIZIȚII PUBLICE, cu durata normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 de ore pe săptămână;

Desfășurarea concursului:

 

               – Proba scrisă în data de 20.12.2021, ora 10.00.

   – Interviul – data și ora vor fi anunţate odată cu afişarea rezultatelor la proba scrisă, conform art. 56 alin.(2) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare.

   – Locul organizării probei scrise: sediul Primariei Municipiului Medgidia, str. Decebal nr. 35.

   – Dosarele de înscriere se depun, în termen de 8 de zile de la data publicării anunțului, la sediul instituţiei, din str. Decebal nr. 35, în perioada 03.12.2021 – 10.12.2021, inclusiv.

               – Selecția dosarelor de concurs are loc în termen de 24 de ore de la data expirării termenului de depunere a dosarelor, respectiv în perioada 13.12.2021–14.12.2021 și rezultatul acesteia se va afișa la sediul și pe pagina de internet a instituției.

 

              Relaţii suplimentare la secretarul comisiei de concurs, coordonate de contact pentru primirea dosarelor de concurs: doamna Lazăr Marioara, consilier principal – Serviciul Resurse Umane SSM, adresă  e-mail resurse-umane@primaria-medgidia.ro, tel.0241/812300.

 

CONDIŢII DE PARTICIPARE LA CONCURSUL DE RECRUTARE PENTRU OCUPAREA FUNCŢIEI PUBLICE DE EXECUŢIE TEMPORAR VACANTĂ

 

  1. CONSILIER ACHIZIȚII PUBLICE (ID 386067, CLASA I, GRAD PROFESIONAL DEBUTANT), BIROU ACHIZIȚII PUBLICE:

 

– perioada de ocupare: nedeterminată, cu normă întreagă;

– candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute la art. 465 alin. (1) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu excepția condiției de atestare a stării de sănătate pe bază de evaluare psihologică;

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă.

– fără vechime în specialitatea studiilor.

 ACTE NECESARE ÎNSCRIERII LA CONCURSUL DE RECRUTARE PENTRU OCUPAREA UNEI FUNCŢII PUBLICE DE EXECUŢIE TEMPORAR VACANTĂ

 

  • formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3 la H.G. nr. 611/2008; Formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3 se pune la dispoziție candidaților, din oficiu, prin publicare pe pagina de internet în format deschis, editabil, în cadrul secțiunii dedicate publicității concursului, precum și la sediul instituției, Serviciul Resurse Umane, în format letric;

 

2)  curriculum vitae, modelul comun european;

3) copia actului de identitate;

4) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;

5) copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcției sau pentru exercitarea profesiei; Adeverințele care au alt format decât cel prevăzut în anexa nr. 2D din H.G. nr. 611/2008, trebuie să cuprindă elemente similare celor prevăzute în anexa nr. 2D și din care să rezulte cel puțin următoarele informații: funcția/funcțiile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfășurării activității, vechimea în muncă acumulată, precum și vechimea în specialitatea studiilor;

6) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului; Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătății. Pentru candidații cu dizabilități, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condițiile legii.

7) cazierul judiciar; Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire. În situaţia în care candidatul solicită expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii şi procedurii aprobate la nivel instituţional.

Actele mai sus menționate, se prezintă în copii legalizate sau copii însoțite de documente originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.

 

Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilități poate înainta comisiei de concurs, în termenul prevăzut pentru depunerea dosarelor de concurs, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilității probelor de concurs.

 

BIBLIOGRAFIE

 

1 CONSILIER ACHIZIȚII PUBLICE (CLASA I, GRAD PROFESIONAL DEBUTANT), BIROU ACHIZIȚII PUBLICE :

 

            Bibliografia:

 

–  Constituţia României, republicată, integral;
– Titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare;
– Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările  şi completările ulterioare, integral;
– Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, integral;

– Legea nr.98/2016 privind achizițiile publice;

– H.G. nr. 395/2016 pentru aprobarea normelorde aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziții publice /acordurilor cadru din Legea nr.98/2016 privind achizițiile publice ;

– Ordonanța de urgență nr.98/2017 privind funcția de control ex ante al procesului de atribuirea contractelor / acordurilor cadru de achiziție publică , a contractelor /acordurilor –cadru sectoriale și a contractelor de concesiune de lucrări și concesiune de servicii.

Tematica:

– reglementări privind funcţia publică;
– reglementări privind administraţia publică;
– reglementări privind respectarea demnităţii umane, protecţia drepturilor şi libertăţilor fundamentale ale omului, prevenirea şi combaterea incitării la ură şi discriminarea;
– reglementări privind activitatea de achiziții publice .

 

*)Candidaţii vor avea în vedere la studierea actelor normative din bibliografia stabilită în vederea susţinerii concursului inclusiv republicările, modificările şi completările acestora.

 

ATRIBUȚIILE PREVĂZUTE ÎN FIȘA POSTULUI

 

  • Elaboreaza continutul documentatiei de atribuire-cand este cazul (referate, note justificative, fise de date) pe baza documentaţiei primite de la compartimentele din cadrul Primăriei municipiului Medgidia, care solicită demararea acestora.
  • Selecteaza modalitatea de realizare a achizitiilor publice, respectiv prin achizitie directa sau, dupa caz, prin utilizarea unei din procedurile de atribuire: licitatie deschisa, procedura simplificata, concursul de solutii, etc.
  • Realizeaza si transmite spre publicare, cu respectarea termenelor legale, utilizand mijloacele electronice la dispozitie, anunturile de intentie, de participare si de atribuire catre SEAP.
  • Intocmeste si pastreaza dosarul achizitiei publice cu toate documentele aferente continute de acesta, specificate conform legislatiei in vigoare.
  • Propune primarului spre aprobare componenţa comisiilor de evaluare a ofertelor;
  • Întocmeşte procesele verbale de deschidere a ofertelor, de analiză şi de atribuire a contractelor de achiziţie publică şi clarificările la proceduri;
  • Comunică către ofertanţii participanţi rezultatele procedurilor de achiziţie publică;
  • Asigură restituirea garanţiilor de participare la procedurile de achiziţie publică;
  • Are obligativitatea cunoaşterii şi aplicării legislaţiei în vigoare, aferente biroului de achiziţii publice;

 

 

Primar,

VALENTIN VRABIE

 

 

 

 

Șef Serviciu Resurse Umane SSM

 Mădălina Adriana Arif

 

 

 

 

 

Afişat astăzi : 03 decembrie 2021  la sediul și pe pagina proprie de internet a Primăriei Municipiului Medgidia.