Concurs de recrutare pentru ocuparea unei funcţii publice de execuţie vacantă – SERVICIUL MONITORIZARE SERVICII PUBLICE

În temeiul prevederilor art. II din Legea nr. 203/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr.55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID 19 PRIMĂRIA MUNICIPIULUI MEDGIDIA organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie vacantă, respectiv:

 

  • 1 post: CONSILIER ( CLASA I, GRAD PROFESIONAL DEBUTANT), SERVICIUL MONITORIZARE SERVICII PUBLICE, cu durata normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 de ore pe săptămână;

 

Desfășurarea concursului:

– Proba scrisă în data de 06.12.2021, ora 10.00.

– Interviul – data și ora vor fi anunţate odată cu afişarea rezultatelor la proba scrisă, conform art. 56 alin.(2) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare.

– Locul organizării probei scrise: sediul Primăriei Municipiului Medgidia, str. Decebal nr. 35.

– Dosarele de înscriere se depun, în termen de 20 de zile de la data publicării anunțului, la sediul instituţiei, din str. Decebal nr. 35, în perioada 05.11.2021 – 24.11.2021, inclusiv.

– Selecția dosarelor de concurs are loc în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a dosarelor, respectiv în perioada 25.11.2021–03.12.2021 și rezultatul acesteia se va afișa la sediul și pe pagina de internet a instituției.

Relaţii suplimentare la secretarul comisiei de concurs, coordonate de contact pentru primirea dosarelor de concurs: doamna Lazăr Marioara, consilier principal – Serviciul Resurse Umane SSM, adresă  e-mail resurse-umane@primaria-medgidia.ro, tel.0241/812300.

CONDIŢII DE PARTICIPARE LA CONCURSUL DE RECRUTARE PENTRU OCUPAREA FUNCŢIEI PUBLICE DE EXECUŢIE VACANTĂ

  1. CONSILIER (ID 386058, CLASA I, GRAD PROFESIONAL DEBUTANT), SERVICIUL MONITORIZARE SERVICII PUBLICE :

– perioada de ocupare: nedeterminată, cu normă întreagă;

– candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute la art. 465 alin. (1) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu excepția condiției de atestare a stării de sănătate pe bază de evaluare psihologică;

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă.

– fără vechime în specialitatea studiilor.

ACTE NECESARE ÎNSCRIERII LA CONCURSUL DE RECRUTARE PENTRU OCUPAREA UNEI FUNCŢII PUBLICE DE EXECUŢIE VACANTĂ

1) formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3 la H.G. nr. 611/2008; Formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3 se pune la dispoziție candidaților, din oficiu, prin publicare pe pagina de internet în format deschis, editabil, în cadrul secțiunii dedicate publicității concursului, precum și la sediul instituției, Serviciul Resurse Umane, în format letric;

2)  curriculum vitae, modelul comun european;

3) copia actului de identitate;

4) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;

5) copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcției sau pentru exercitarea profesiei; Adeverințele care au alt format decât cel prevăzut în anexa nr. 2D din H.G. nr. 611/2008, trebuie să cuprindă elemente similare celor prevăzute în anexa nr. 2D și din care să rezulte cel puțin următoarele informații: funcția/funcțiile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfășurării activității, vechimea în muncă acumulată, precum și vechimea în specialitatea studiilor;

6) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului; Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătății. Pentru candidații cu dizabilități, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condițiile legii.

7) cazierul judiciar; Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire. În situaţia în care candidatul solicită expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii şi procedurii aprobate la nivel instituţional.

Actele mai sus menționate, se prezintă în copii legalizate sau copii însoțite de documente originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.

Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilități poate înainta comisiei de concurs, în termenul prevăzut pentru depunerea dosarelor de concurs, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilității probelor de concurs.

BIBLIOGRAFIE

1. CONSILIER (CLASA I, GRAD PROFESIONAL DEBUTANT), SERVICIUL MONITORIZARE SERVICII PUBLICE :

Bibliografia:

  • Constituţia României, republicată, integral;
  • Titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările  şi completările ulterioare, integral;
  • Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, integral;
  • O.G. nr.71/2002 organizarea și funcționarea serviciilor publice de administrare a domeniului public și privat de interes local, cu modificările  și completările ulterioare, integral;
  • Legea nr. 51/2006 a serviciilor comunitare de utilități publice, cu modificările și completările ulterioare.

Tematica:

– reglementări privind funcţia publică;
– reglementări privind administraţia publică;
– reglementări privind respectarea demnităţii umane, protecţia drepturilor şi libertăţilor fundamentale ale omului, prevenirea şi combaterea incitării la ură şi discriminarea;
– reglementări privind activitatea de servicii publice.

 

*)Candidaţii vor avea în vedere la studierea actelor normative din bibliografia stabilită în vederea susţinerii concursului inclusiv republicările, modificările şi completările acestora.

ATRIBUȚIILE PREVĂZUTE ÎN FIȘA POSTULUI

  • Pune în aplicare actele normative (legi, hotărâri şi ordonanţe ale guvernului, hotărâri ale consiliului local şi dispoziţii ale primarului) referitoare la serviciul public de iluminat în municipiul Medgidia;
  • Supraveghează şi monitorizează sistemul de iluminat public, asigurând funcţionarea corespunzătoare a acestuia în municipiul Medgidia şi în satele aparținătoare: Valea Dacilor și Remus Opreanu;
  • Citeşte contorii de energie electrică şi verifică consumurile, menţionate în facturile emise de operator către Primăria Medgidia / direcţiile din subordine / alte instituţii publice aparţinătoare;
  • Supraveghează şi monitorizează activitatea de mentenanţă (întreţinerea şi repararea sistemului de iluminat public) prestată de operator şi asigură documentele necesare decontării lucrărilor efectuate în acest scop;
  • Întocmeşte şi ţine evidenţa materialelor necesare funcţionării în condiţii optime a iluminatului public, în baza contractelor de achiziţii;
  • Monitorizează şi asigură asistenţă tehnică pentru diverse activităţi/manifestări cultural-artistice, desfăşurate în municipiul Medgidia, precum şi cu ocazia amenajărilor pentru iluminatul ornamental din perioada sărbătorilor de iarnă;
  • Efectuează la solicitarea conducerii, punerea în aplicare a prevederilor legale cu privire la măsurile de protecţie socială şi la acordarea ajutoarelor pentru familiile aflate în nevoi;
  • Urmăreşte buna funcţionare a ceasurilor publice din municipiul Medgidia şi asigură documentele necesare decontării lucrărilor efectuate în acest scop;
  • Monitorizează şi alte acticvităţi din sfera serviciilor publice şi propune măsuri de eficientizare în cazul neasigurării performanţei de către operator;
  • Propune măsuri de remediere a deficienţelor constatate pe domeniul public;
  • Participă la elaborarea şi întocmirea proiectelor atribuite serviciului;
  • Analizează informaţiile din lucrările repartizate de şeful ierarhic superior, referitor la sfera proprie de activitate;
  • Întocmeşte rapoarte de informare cu privire la activitatea desfăşurată şi la neregulile constatate;
  • Răspunde în termen legal la corespondenţa repartizată ;
  • Înlocuieşte la plecarea în concediu sau atunci când este nevoie personalul nominalizat de şeful ierarhic;
  • Manifestă onestitate şi confidenţialitate vis-a-vis de persoanele din exterior şi interior cu care intră în contact;
  • Nu solicită sau acceptă, direct sau indirect, pentru el însuşi sau pentru alte persoane, daruri sau alte avantaje, fiindu-i interzis prin statutul funcţionarilor publici;
  • Respectă codul de conduită şi regulamentul intern al unităţii;
  • Respectă cerințele Sistemului de management al calităţii în Primăria Medgidia;
  • Îndeplineşte şi alte sarcini de natura serviciului, la solicitarea şefilor ierarhici superiori.

Afişat astăzi : 05 noiembrie 2021  la sediul și pe pagina proprie de internet a Primăriei Municipiului Medgidia.