Concurs pentru ocuparea unei funcții contractuale de conducere vacante în cadrul Clubului Sportiv Medgidia

În baza HG nr. 286/2011 cu modificările și completările ulterioare, organizează concurs pentru ocuparea unei funcții contractuale de conducere vacante, în perioada 19 – 25 februarie 2021, la sediul din strada Decebal nr. 35, după cum urmează:

  1. Director în cadrul Clubului Sportiv Medgidia

CONDIŢII GENERALE:

  1. are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
  2. cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  3. are vârstă minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exerciţiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  6. îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specific potrivit cerinţelor postului scos la concurs;g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârsite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

CONDIŢII SPECIFICE:

  1. studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
  2. vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei – minimum 2 ani;
  3. experienţă de minimum 2 ani într-o funcţie de conducere.

Atribuții Director Club Sportiv Medgidia

  • Organizează și conduce activitatea CSM și răspunde de îndeplinirea obiectivelor stabilite
  • Întocmește proiectul bugetului propriu al Clubului
  • Aprobă procedurile de importanță generală pentru organizarea și derularea proceselor principale la nivel de club
  • Angajează, lichidează și ordonanțează cheltuielile bugetului clubului, are calitatea de ordonator terțiar de credite
  • Controlează activitatea personalului și aplică sancțiunile disciplinare sau recompensele corespunzătoare, în condițiile legii
  • Reprezintă personal sau prin delegat clubul în relațiile cu organismele interne și internaționale, cu celelalte instituții publice sau private, precum și cu persoanele fizice și juridice, române sau străine
  • Dispune măsuri pentru promovarea fair-playului și pentru combaterea și prevenirea violenței și dopajului în activitatea clubului
  • Observă, recepționează și obține din surse diverse informațiile necesare
  • Analizează informațiile și evaluează rezultatele pentru a alege soluțiile cele mai bune pentru rezolvarea problemelor
  • Fixează evenimentele, programele și activitățile, precum și munca altor persoane din cadrul clubului
  • Asigură instruirea personalului de specialitate
  • Elaborează proiectele, rapoartele generale privind activitatea CSM și stadiul implementării strategiilor pe care le reprezintă
  • Răspunde de aplicarea ROF și ROI ale CSM și asigură respectarea acestuia de către personalul salariat, numește și eliberează din funcție personalul Clubului, în condițiile legii
  • Îndeplinește orice alte atribuții stabilite prin lege sau prin HCL

Calendarul concursului:

Concursul va consta în 2 etape:

– etapa I – susținerea planurilor de management depuse de candidaţi

– etapa II – susținerea interviului

 

Anunț publicare concurs – 26.01.2021

Perioada de depunere a dosarelor și a Planului de management – 26.01 – 09.02.2021

Selecția dosarelor – 09.02 – 11.02.2021

Afișare rezultat selecție – 11.02.2021

Termen contestații selecție dosare- 24 de ore de la data afișării rezultatului – 12.02.2021

Afișare rezultat soluționare contestații selecție dosare – 15.02.2021

Analiza planului de management – 16.02 – 18.02.2021

Susținerea planului de management – 19.02.2021-  ora 10.00

Afișare rezultat susținere a planului de management – 22.02.2021

Termen contestații susținere a planului de management – 23.02.2021

Afișare rezultat soluționare contestații- 24.02.2021

Interviu – 25.02.2021 – ora 10.00

Termen contestații interviu– 24 de ore de la data afișării rezultatului – 26.02.2021

Afișare rezultat soluționare contestații interviu – 01.03.2021

Afișare rezultat  final – 01.03.2021

Planul de management se depune în dosare separate, în format electronic şi pe suport de hârtie, fără a fi semnat sau personalizat.

Planul de management trebuie să conțină soluții manageriale concrete în vederea funcționării și dezvoltării instituției, punctul de vedere al candidatului asupra dezvoltării instituției pe durata contractului de management în ceea ce privește:

  • analiza socio-culturală a mediului în care își desfășoară activitatea instituția și propuneri privind îmbunătățirea acesteia;
  • analiza organizării instituției și propuneri de reorganizare, după caz;
  • analiza situației economico-financiare a instituției;
  • strategia, programele și planul de acțiune pentru indeplinirea misiunii specifice a instituției publice;
  • o previziune a evoluției economico-financiare a instituției publice, cu o estimare a resurselor financiare ce ar trebui alocate de către autoritate, precum și a veniturilor instituției ce pot fi atrase din alte surse.

Dosarele de înscriere la concurs se depun la secretariatul comisiei de concurs în termen de 10 zile lucrătoare de la data publicării anunţului în Monitorul Oficial, respectiv în perioada 27.01.2021 – 09.02.2021, iar dosarul de concurs, va conţine în mod obligatoriu:

  • cerere de înscriere;
  • copia actului de identitate şi copie certificat de căsătorie (în cazul schimbării numelui);
  • copiile diplomelor de studii precum și copiile documentelor care să ateste îndeplinirea condițiilor specifice ale postului;
  • copia carnetului de muncă / adeverinţă, care sa ateste vechimea în munca şi, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei de manager, precum şi vechimea în functie de conducere;
  • cazierul judiciar;
  • curriculum vitae;
  • adeverinţa care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate care să conţină în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului.

 

Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice.

Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.

Bibliografie:

  • Constituția României, republicată;
  • Partea a III-a, titlul IV, V, partea a VI-a, titlul III din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea nr. 53/2003 – Codul Muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public;
  • Legea nr. 69/2000 a educației fizice și sportului, cu modificările și completările ulterioare;
  • Ordinul 631/890/2017 privind aprobarea modelului cadru al contractului de activitate sportivă;
  • Hotărârea Guvernului nr. 1.447/2007 privind aprobarea Normelor financiare pentru activitatea sportivă, cu modificările și completările ulterioare.

Relații suplimentare privind elaborarea planului de management, se pot obține, în baza unei cereri motivate, de la cam.19, Serviciul Resurse Umane SSM – doamna Arif Mădălina Adriana, șef serviciu, tel/fax: 0241820800, int.127 sau pe e-mail: resurse-umane@primaria-medgidia.ro.